Laatste stukje vanuit nederlandse bodem. - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Robin Tolsma - WaarBenJij.nu Laatste stukje vanuit nederlandse bodem. - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Robin Tolsma - WaarBenJij.nu

Laatste stukje vanuit nederlandse bodem.

Blijf op de hoogte en volg Robin

09 November 2012 | Nederland, IJlst

We dachten eraan om nog een verslag te schrijven voordat we echt vertrekken. Vooral ook omdat jullie allemaal zoveel hebben bijgedragen aan onze reis en daarvoor willen we jullie allemaal bedanken. Maar ook voor jullie aanwezigheid op ons afscheidsfeest van afgelopen zaterdag. Her hebben we veel super herinneringen aan en ook super leuke foto's waarvan we een aantal op canvas hebben aflaten drukken. Heel erg bedankt hiervoor.

Nu de laatste dagen voor vertrek aangekomen zijn, komen de momenten van afscheid steeds dichter bij. Begint het echt spannend te worden en wordt de reis steeds echter.

Nu moeten we alleen nog 1 keer onze backpack inpakken en hopen dat we alles mee hebben wat we nodig gaan hebben. Maar vooral dat we niet teveel meenemen, wnt je kan beter onderweg nog dingen moeten kopen dan dat je dingen weg moet geven. Wat natuurlijk ook een mooi gift naar de minder bedeelde die we tegen gaan komen.

• 14 November 2012 - 00:19

Dirk En Marijke:

Jongelui, een hele goede reis. we gaan jullie fanatiek volgen.

DFirk en Marijke

• 14 November 2012 - 09:59

Paulina,kees,nick En Noelle:

Hallo Robin en Greetje

Wij willen jullie een hele fijne reis toewensen. Genieten zullen jullie zeker maar pas ook goed op elkaar!!!!

Een lieve groet van Kees,Paulina,Nick en Noelle!!!!!

• 14 November 2012 - 10:15

Liza!:

heeej Kidss!

Have a great trip!
    And we gaan snel skypen!
    Tot snel!!

Dikke smakkerd

• 14 November 2012 - 14:18

Dirk & Pauline:

Veel plezier op jullie reis!

Groeten vanuit Taiwan en Sneek

• 15 November 2012 - 20:25

Nelie:

Veel plezier en goede reis!

XO uit Ysbrechtum

• 15 November 2012 - 23:29

Eitze (een Trotse Vader):

het is zo ver,ze zijn begonnen aan hun (droom) reis.
    op schiphol met de beide families, met een lach en een traan zijn ze er van door gegaan.
    wij wensen greetje en robin een super vet te gek avontuur.
    greetje en robin dikke kus en tot bali.
    gr trotse ouders, coby en eitze.x

• 16 November 2012 - 06:40

Trotse Mam.:

Goedemorgen, wereldreizigers.
    Start is begonnen, van julle fantastische reis. Jullie met veel trots uitgezwaaid, en natuurlijk
    ook wel met een traantje hier en daar.
    Enjoy your journey. Maakt er een geslaagd avontuur van.
    Lieve groet van uit het hoge noorden. XXX

• 16 November 2012 - 18:43

Coby:

Heerlijk om even wat van jullie te horen! Jullie zagen er al als zeeeeer professionele reizigers uit! Meereizen met luitjes van t vliegtuig.... Einde van de wereld al gezien op dag 2.... sjong! En jullie gaan nog 7 hele maanden door! Helemaal gaaf.... We genieten volop mee! Dikke zoen en immense knuffel van papa en mama